Beoordelingen van EatTasty Groningen

Recente recensies

5.0
Ilona van Ardennen
18 mei 2024

Heerlijk en goed, zoals altijd. Jammer dat de bestelde Gyoza bij de bezorgde bestelling was vergeten. Ik heb het maar gelaten, maar zeer blij met de sushi.

Jonkers
18 mei 2024

Was weer goed :)

Ron
16 mei 2024
de Vries
12 mei 2024

bezorger wist niet dat ik contant betaalde dus had geen wisselgeld.. dus maar soort van verplicht een extra fooi geven.. tevens rook de kapsalon naar vis. jammer dat de kwaliteit achteruit lijkt te gaan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bisnca
25 april 2024

In eerste instantie verkeerde sushi ontvangen maar na telefonisch contact netjes opgelost

brons
20 april 2024

Was weer lekker eten en goed warm. Ook vriendelijke bezorging en snel.!!

diena pocorni dokter
19 april 2024

heel erg goed hoor

Dijk
18 april 2024

Had 3 patat mayonaise besteld maar kreeg 1 bakje mayonaise en een frikadel xxl speciaal maar kreeg gewoon. Is normaal heel goed en ben ik heel tevreden maar nu viel het mij tegen

Kayla
8 april 2024

Het is altijd toppie maar deze keer helaas de opmerkingen niet goed gelezen, miste er een bakje mayonaise en zat er helemaal geen sojasaus en stokjes etc bij:( jammer want we bestellen hier vaak omdat het altijd goed gaat. Bezorging duurde ook iets langer dan een uur (maar dat snap ik nog wel op een zondag).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van EatTasty

Het spijt me te horen dat je deze keer niet helemaal tevreden was met je bestelling. Als ik het goed begrijp, mis je een bakje mayonaise en waren er geen sojasaus en eetstokjes bij je bestelling. Daarnaast duurde de bezorging iets langer dan gebruikelijk, wat begrijpelijk is op een drukke dag zoals een zondag. Als het restaurant net is overgenomen, kan het zijn dat er nog wat aanpassingen en verbeteringen moeten worden gemaakt in de operationele processen. Ik raad je aan om contact op te nemen met het restaurant om je feedback te delen, zodat ze op de hoogte zijn van wat er mis is gegaan en hieraan kunnen werken voor de toekomst. In veel gevallen zijn restaurants bereid om eventuele fouten goed te maken door bijvoorbeeld ontbrekende items na te leveren of een compensatie aan te bieden voor het ongemak. Ik hoop dat je volgende ervaring bij het restaurant weer zoals gewoonlijk zal zijn, en dat ze je feedback serieus nemen om hun service te verbeteren.

Anneke
7 april 2024

Weer hele lekkere en goed bereide sushi afgehaald. Het stond op tijd klaar.

Reactie van EatTasty

Dat klinkt geweldig! Fijn om te horen dat u weer hebt genoten van de sushi en dat deze goed bereid was. Ook is het prettig dat je bestelling op tijd klaar stond bij het afhalen. Consistente kwaliteit en efficiënte service zijn zeker belangrijke aspecten bij het genieten van een maaltijdervaring. Als u tevreden bent met de service en het eten, kan het een goed idee zijn om u waardering te tonen aan het restaurant. Dit kan hen aanmoedigen om op dezelfde voet verder te gaan en het creëert een positieve band tussen klant en bedrijf. Blijf vooral genieten van de heerlijke sushi en hopelijk blijft de kwaliteit en service net zo goed in de toekomst!

brons
6 april 2024

Was weer lekker en goed warm. Zeer vriendelijk bezorging

Reactie van EatTasty

Het is geweldig om te horen dat je weer van je maaltijd hebt genoten en dat deze goed warm was bij aankomst. Vriendelijke bezorging draagt ook zeker bij aan een positieve ervaring. Het lijkt erop dat het restaurant stappen zet in de goede richting, ondanks de aanpassingen die ze moeten doen vanwege de overname. Als je tevreden bent met de service en het eten, is het altijd leuk om dit te delen met het restaurant. Het zal hen aanmoedigen om op dezelfde manier door te gaan en het kan ook helpen om een positieve werkomgeving te creëren voor het personeel. Hopelijk blijft de kwaliteit van de service en het eten consistent goed in de toekomst. Als je nog verdere feedback hebt, zowel positief als negatief, kan het delen ervan met het restaurant hen helpen om hun diensten verder te verbeteren.

Yasmin
2 april 2024

Het eten was lekker, maar ik heb er een uur op moeten wachten terwijl ik online besteld had. Ik kreeg twee drankjes gratis voor het wachten, dat wel, maar ik had toch liever wat sneller mijn eten gehad

Reactie van EatTasty

Bedankt voor het delen van je ervaring. Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld was over de lange wachttijd, vooral omdat je online had besteld. Het is goed om te horen dat je wel twee gratis drankjes hebt ontvangen als compensatie voor het lange wachten. Als het restaurant net is overgenomen, kan het inderdaad wat tijd kosten om alle processen opnieuw te organiseren en te optimaliseren. Het is goed dat ze blijk geven van klantgerichtheid door compensatie aan te bieden voor het ongemak. Het is echter belangrijk voor het restaurant om te beseffen dat efficiënte service een cruciaal onderdeel is van de klanttevredenheid. Ik raad je aan om je feedback met het restaurant te delen, zodat ze op de hoogte zijn van je ervaring en kunnen werken aan het verbeteren van de wachttijden in de toekomst. Hopelijk verbetert de service naarmate het restaurant zich aanpast aan de nieuwe situatie. Ik hoop dat je volgende ervaring bij het restaurant een vlottere en aangenamere zal zijn.

Sara
30 maart 2024
Ron
24 maart 2024
Brons
23 maart 2024

Wederom top!!! goed warm en lekker. Bezorging ook prima en vriendelijk !!

Kamphuis
22 maart 2024

Gewoon lekker eten.

Huitema
21 maart 2024

De sushi was zoals gewoonlijk weer heerlijk! Bij het ophalen moest ik wel vrij lang wachten.

Ron
18 maart 2024
Bianca
9 maart 2024
diena pocorni dokter
1 maart 2024
smbn
26 februari 2024

ik had aangegeven geen ei te willen maar ik kreeg het wel :(

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brons
24 februari 2024

Weer lekker gegeten, goed warm en snelle bezorging helemaal top. Dank hiervoor.

diena pocorni dokter
22 februari 2024

niets op aan te merken erg goed

diena pocorni dokter
18 februari 2024

erg goed

diena pocorni dokter
16 februari 2024

erg goed

Bloem
15 februari 2024

Opgebeld omdat de bestelling wat laat was, binnen deze afgesproken tijd kwam de bezorger, top. De sushi was lekker

Angelique van Alteren
11 februari 2024

Bestel.kapsalom zonder groenten Krijg volop groenten Waarom . Moet je dat dat aangeven

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
11 februari 2024
Chantal Bolhuis
7 februari 2024
Pieter
27 januari 2024

Weer genoten was uitstekend en goed warm top!!

Bisnca
23 januari 2024

Perfecte pokebowl!

Elmar
17 januari 2024

Altijd lekker eten!!

Ron
6 januari 2024
PR
6 januari 2024

Altijd lekkere sushi en aardige bezorging 😊

Bianca
4 januari 2024
Kayla
2 januari 2024

Als er iets misgaat wordt dat netjes opgelost:) en altijd lekker eten!

Hans
30 december 2023

Rijst smaakte enorm droog Bezorging ook veelste laat.. Super jammer

VdM
28 december 2023

Supersnel en warm

Michael
20 december 2023

Bij Eat tasty is het eten altijd goed van kwaliteit. De hoeveelheden zijn goed en alles is altijd super vers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lori
5 december 2023
Janet
4 december 2023

Wat een heerlijke verse sushi!! Bezorging wel 30min later maar las te laat op de recensies dat dat op zondag kan uitwijken. Verder zeer goed👌🏼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arends
3 december 2023

Nooit meer hier bestelling ze zijn zeer onbeschoft en moet 2 en halve uur wachten voor eten Moest ik 45 mnt wachtend voor mijn eten en als ik mijn eten kreeg was ook nog niet wat ik heb besteld winkel gelijk bellen moet ook nog 3 keer bellen om het woord opgegaan en mijn oor na 20 mnt blijven bellen kreeg iemand aan het telefoon en verplaatst het goeie bestelling te sturen stuurt ze de bezorgen ook nog onbeschoft om de op te halen en daarna moet ik extra 30 mnt wachten voor mijn eten omdat het was nog niet gemaakt En kreeg allen sorry zo als dat help

Floor Nijmeijer
29 november 2023

Ik had 's middags om 15 uur al een bestelling geplaatst voor 17.10. Expres omdat ik een belangrijke afspraak had om 18.15. Om 17.30 maar eens gebeld waar het bleef, kreeg ik iemand aan de telefoon die alleen maar zei ja het is druk, ik ga mijn best doen het zo snel mogelijk naar je toe te laten komen. Geen excuses niks. De sushi werd uiteindelijk om 18.00 geleverd. Normaal vind ik de sushi en de service hier echt goed maar deze keer was het gewoon echt bagger slecht. De sushirijst was klef en de kip in de sushi niet goed gaar. Ga nog even twijfelen of ik hier nog een keer bestel.

hennie
24 november 2023

het eten had ik om 6uur besteld en het werd pas om 19 20u bezorgd het patat was koud kroket was helemaal kapot slecht service ik weet ik niet of ik daar weer bestel ik bestel elke week daar

Harry
15 november 2023

Was heerlijk

Bianca
12 november 2023

Heerlijke sushi!

Fam Luus
10 november 2023

Weer heerlijk gegeten. Het enige nadeel vind ik, dat de sushi onderin de tas zat, met daarboven de warme snacks. Tip:sushi appart!!!

K
6 november 2023

Alles perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kiara
29 oktober 2023

Snelle bezorging en lekkere sushi zoals altijd!

Ron
26 oktober 2023
Yvanka
13 oktober 2023

Altijd lekker. En jullie vergeten eigelijk nooit iets ... heel fijn

Bianca
8 oktober 2023

Super lekkere sushi!

Vriesinga
4 oktober 2023

We willen graag de patat toch in een bakje . Mvg Vriesinga

Ariana
3 oktober 2023
Anne
23 september 2023

Na een uur nog niks bezorgd. Achteraan gebeld.

Ron
21 september 2023
Nish
20 september 2023
Joske
10 september 2023

Altijd lekker vers, warm wat warm moet zijn, en koel wat koel moet zijn! 🤩

L
5 september 2023
Arno
29 augustus 2023

Echt goeie sushi voor goeie prijs

Bianca
29 augustus 2023

Super kwaliteit!

Merel
23 augustus 2023

Heeeerlijke sushi in Groningen, en lekker geprijsd

Nish
19 augustus 2023

Patatjes kwamen super heet aan! Echt top!!! Portie grote is ook echt goed veel!

T.
9 augustus 2023

👌🏻

Yara
9 augustus 2023

Heerlijk!!!

Jacqueline
8 augustus 2023

Hapjes prima alleen alle bitterballen plat…

L.
29 juli 2023

Tonijn rook niet as fresh als anders.

M.
29 juli 2023

Altijd lekkere patat en snacks en eigenlijk altijd nog lekker heet bij bezorging. Bezorging is ook vaak op de tijd zoals afgesproken, soms wat eerder.

Lentehengst
29 juli 2023
Jacqueline
21 juli 2023

Heerlijke sushi!!

T
16 juli 2023
Nish
13 juli 2023
L
8 juli 2023

Heerlijke sushi, vers, grote portie en meer dan genoeg soja/gember. Aanrader!

Lucienne Dijk
1 juli 2023

We zijn altijd tevreden over het eten. Alleen deze keer was de sushi warm ivm alle warme eten wat ook besteld was. Alles wordt in een zak gepropt met de sushi onderin. Dat is echt niet lekker!

Marjolein
29 juni 2023
Hinke
26 juni 2023

Lekker eten maar wel 2 uur moeten wachten. De verwachte bezorgtijd zat er dan ook een uur naast. Daarnaast telefonisch niet bereikbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sarah
15 juni 2023

Super lekkere sushi voor goede prijs, maar altijd als ik hier bestel moet ik 2 uur wachten op mn eten… maakt t echt minder goed. Erg zonde

Ron
13 juni 2023
Inna
8 juni 2023

Alles is super !!! Suchi is echt lekker en op tijd bezorgd)

Karina
6 juni 2023

Heerlijk pindasaus en flink hoeveelheid knapperige patat.

JD
31 mei 2023

Heerlijk eten, en vriendelijke personeel!

Ron
29 mei 2023
Hans
26 mei 2023

Bezorging was wel helaas beetje laat Sushi was lekker

Lisette
26 mei 2023

De sushi is altijd heerlijk! Ik bestel altijd hier :)

Anoniem
15 mei 2023

Altijd lekker!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robin
3 mei 2023

Snelle bezorging en heerlijk eten!

Anoniem
1 mei 2023

Sushi kwam veelste laat slecht, comminucatie Tis geen aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kylie
1 mei 2023

Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

San
27 april 2023

Top

Luus Dijk
26 april 2023

Was heerlijk! Een uitkomst als je sushi wil eten en de rest wil snacken

Ilona
21 april 2023

Heerlijke sushi!

K
17 april 2023

Alles superrrrr!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura
15 april 2023

Tot nu toe bij elke bestelling erg tevreden over de sushi. Raad het echt aan.

Anoniem
15 april 2023

Top

Rianne
13 april 2023
Kirsten
11 april 2023

Smakelijk, vers en 30 min. later al bezorgd! Lang geleden dat ik besteld heb maar kom zeker weer terug!

Laura
11 april 2023

Eten was op tijd klaar, erg lekker

Ana
10 april 2023
anon9
9 april 2023

snel, alles goed op orde, lekker. graag weer. :)

Sara
8 april 2023

Zoals altijd vers, lekker en heerlijk