Bewertungen von EatTasty Groningen

Neue Beurteilungen

5.0
Ron
4 Dezember 2022

Altijd top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Roland
19 November 2022

Zou om 19.30 bezorgd worden. Om 20.00 maar gebeld waar m'n eten blijft. M'n bestelling was de deur nog niet eens uit. Wordt gezegd dat het er om 20.15 is. Kon uiteindelijk eten om 20.35.

Ron
18 November 2022

Top!

Tol
15 November 2022

Top

KD
12 November 2022

Zoals altijd goede kwaliteit 👌

makimaki
10 November 2022
Annemarieke
9 November 2022

De beste sushi van Groningen!

Elmar
9 November 2022

Het eten is erg lekker ook snelle bezorging en vriendelijke bezorger.

Hans
9 November 2022

Sushi slechte kwaliteit. Bestel niet meer hier

V
1 November 2022
Wk
31 Oktober 2022
Mcb
29 Oktober 2022

Shoarma schotel besteld specifiek bij gezegd zonder salade, dit was blijkbaar al te ingewikkeld. Leek vervolgens ook nog alsof de bak eerst flink geschud was en daarna op z'n kant gehouden want alle shoarma en salade zat samengeplakt tegen de zijkant van de bak

PR
12 Oktober 2022

Heerlijke sushi en snel bezorgd!! :)

Bert Wieringa
9 Oktober 2022

Besteld om 18.25 uur. Aangegeven bezorgtijd 19.10 uur maar na telefonische navraag pas bezorgd om 20.20 uur. Bar slecht dus.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ron
3 Oktober 2022

Altijd top!

Frans
3 Oktober 2022
Annemarieke
1 Oktober 2022
Onbekend
29 September 2022

Eten opgehaald op de afgesproken tijd en het was lauw en niet goed van smaak.Ook smaakte de gefrituurde sushi naar oud frituurvet

Klaas Jan Geertsema
25 September 2022

De raspatat was vies, niet lang genoeg gebakken: slap en zacht... De sushi was top!

Dirk
23 September 2022

Patat en snacks waren weer heel erg goed! Ik ben heel blij met jullie dit jaar.

Daphne
18 September 2022

Snel bezorgd, smaakte vers!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Veerle
11 September 2022

Eten kwam veel te laat, blijkt dat de bezorger zichzelf maar even pauze heeft gegeven gezien meneer zwaar onder invloed was van wiet. Stonk een uur in de wind en ogen waren zo rood als een tomaat. Kortom, slechte bezorgservice.

Hans
7 September 2022

Bezorging kwam optijd Het rijst was niet lekker en was echt droog

Alexir
2 September 2022
D
2 September 2022

De bamihapjes en berehap waren zo lekker met de pindasaus!

Naomi
4 August 2022

Verbaasd over hoe lekker het was! Zal hier vaker bestellen!

-
28 Juli 2022

Tonijn was niet helemaal goed

Ron
28 Juli 2022

Weer top!

Dirk
24 Juli 2022

Lekker! Patat had misschien net iets krokanter gekund maar het zat er niet ver naast.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra WdB
23 Juli 2022

Heerlijke, verse sushi. Vriendelijke mensen en makkelijk bestellen via internet

Martin sloot
22 Juli 2022

Lauw eten eierbal zuur van smaak en frikadellen te lang gebakken waardoor ze behoorlijk hard waren dus voor mij drama en 14 euro de asbak in

Lars
21 Juli 2022

Spicy tuna, dragon king roll en futo tonijn waren erg smaakvol ;)

Stuit
16 Juli 2022

Heerlijk en mooi op tijd. Voor herhaling vatbaar

W
10 Juli 2022
Marjolein
28 Juni 2022

De beste van Stad en supervriendelijke bezorgers

Hans
26 Juni 2022

Sushi viel erg tegen en kwam ook telaat

D
25 Juni 2022
Patricia
21 Juni 2022

Heerlijk eten en snelle bezorging!

Wk
11 Juni 2022
J
10 Juni 2022

Uitstekend

Wk
6 Juni 2022
Nvt
31 Mai 2022

Je krijgt veel voor je geld en de service is goed!

Marjolein
24 Mai 2022
Naser daboul
21 Mai 2022

Heerlijk sushi .

wk
15 Mai 2022
Patricia
10 Mai 2022

De saus zat voor de hele zak verspreid en de patat was slap

hans
23 April 2022

sushi smaakte naar werd er niet heel goed van,

Hans
14 April 2022

Sushi was heerlijk Alleen bezorgen duurde n beetje telang

Y,d.
11 April 2022
Ron
29 MĂ€rz 2022
Ilona
20 MĂ€rz 2022
Bert
18 MĂ€rz 2022
Sanne
17 MĂ€rz 2022

Super snel bezorgd! Half uur eerder 😄

Marjolein
9 MĂ€rz 2022
Marjolein
3 MĂ€rz 2022

Superlekkere en verse sushi, aardige bezorger en overzichtelijke website

R. de Buurman
19 Februar 2022

Twee vleeskroketten bleken bedorven en waren niet eetbaar.

Kotten
17 Februar 2022

We zijn al een tijdje klant en het lijkt wel of ze steeds beter worden!

Anoniem
9 Februar 2022

Duurde veelste lang en patat was zoutloos of zonder kruiden.. Kan beter zelf ophalen dan laten bezorgen was ook nog eens koud koud

Marjolein
9 Februar 2022

Beste van Stad!

Marjolein
22 Januar 2022

Heerlijke sushi! En vriendelijke bezorger!

Hans
22 Januar 2022

Sushi was heerlijk Alleen vind t smerig dat ze citroen schijfjes bij de zalm box doen

Naser
19 Januar 2022
Permata
19 Januar 2022

Altijd lekkere sushi en vriendelijke bezorger!

Bekkers
12 Januar 2022

Prima eten en keurig vlgs afspraak bezorgd.

🙃
11 Januar 2022

Sushi was oke. Kapsalon was niet te vreten. Vroeg om doner kreeg aangebrande shoarma. Haal hier geen eten meer

Hans
10 Januar 2022

Sushi was heerlijk vriendelijk bezorger En optijd :)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Quinty
8 Januar 2022

Heerlijke Pokebowls! Ga hier zeker vaker bestellen!!

Ben
6 Januar 2022

Heerlijke pokĂ©bowl en takoyaki! Echt blij met ”onze” snackbar om de hoek

Simone Rubingh
1 Januar 2021
Marjolein
17 Dezember 2021

Supersnel, supervers, vriendelijke bezorger, heerlijke sushi!

Elise
11 Dezember 2021
PR
8 Dezember 2021
Evelien Eskens
21 November 2021

Prima sushi, fijn dat je keuze hebt bij een box. Op tijd geleverd en erg lekker!

PR
18 November 2021

Altijd tevreden, heerlijke sushi!

Kirana
14 November 2021

Heerlijke sushi, zeewiersalade is superlekker en de porties zijn ruim voldoende. Mocht je twijfelen of je hier gaat bestellen: doen!

l.molijn
24 Oktober 2021

Ik vond de ras patat niet zo knapperig verder alles naar wens

Bakker
18 Oktober 2021

Altijd lekker! Beste shushi in Grunn

H P
18 Oktober 2021

Top eten en snelle probleemloze bezorging ondanks moeilijke locatie met subnummer. Ik ga er weer bestellen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
9 Oktober 2021

Top

A
7 Oktober 2021

de eten was erg koud en de mensen bij de balie zijn onvriendelijke

Marjolein
17 September 2021
Top
8 August 2021
Ron
21 Juli 2021

Top weer! Jammer dat het bestelbedrag zo hoog moet zijn.

Yx
30 Juni 2021

Bestelling nooit ontvangen

Marit
21 Juni 2021

De patat mayo was koud en taai. De patat kapsalon was met kleine aangebrande stukjes shoarma, kaas was taai en de patat half koud. Heb rond 16:30 besteld met bezorgen om 17:30. Het was er om 17:50, Normaal is het prima, vandaag niet.

John
20 Juni 2021

Nice people and great sushi

Dennis
14 Juni 2021

Altijd super goed en veel krijg

Knobbe
9 Juni 2021
zaagmuldersweg
31 Mai 2021

helaas de XXL frikandel doorgesneden met mayonaise erbij

roy
30 Mai 2021

Heerlijke sushi

Yvonne
29 Mai 2021

Altijd zo vers en zo lekker! Keurige bezorger!

Anneke
24 Mai 2021

Top! Snelle bezorging, alles goede kwaliteit!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

EZ
19 Mai 2021
Nienke
13 Mai 2021

Sushi was heerlijk, de kapsalon had iets meer sla in gemogen. Bezorging was 20 minuten later dan verzocht, maar goed zal wel druk zijn op hemelvaart, patat was wel goed warm en de sushi vers.

Marjolein
10 Mai 2021

Altijd heerlijk van jullie!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marjolein
2 Mai 2021

Het was weer heerlijk! Dankjewel!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
1 Mai 2021
Martijn
29 April 2021

Snelle service, vriendelijk personeel en ruime hoeveelheid eten.

Yvonne
27 April 2021

De sushi is zo ontzettend lekker!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

PV
7 April 2021

Super lekkere en verse sushi! Bijzondere combinaties te kiezen, allemaal even lekker. Goed verzorgd en precies op gewenste tijd bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar!

Anoniem
5 April 2021
Laura
4 April 2021

Lekkere sushi en kwam een stuk sneller aan dan de verwachting, flink tevreden.

Tim
3 April 2021

Altijd goed

Ano
2 April 2021
Rianne
22 MĂ€rz 2021
Ron
20 MĂ€rz 2021

Top

Anoniem
17 MĂ€rz 2021
Eva
8 MĂ€rz 2021
Danyal
28 Februar 2021

Super Heerlijke versie sushi’s! Echt een aanrader.

E.Jetten
24 Februar 2021

Goede sushi alleen helaas drankje bij de bestelling vergeten

PR
20 Februar 2021

Snelle service en lekkere sushi!!

Ss
17 Februar 2021

Ze hadden het druk dus snap dat het langer duurde maar de kapsalon had 1 plak kaas die niet goed gesmolten was

Zuidema
15 Februar 2021

Bestelling duurde 1,5 uur! Zou er om 23:00 zijn, kwam aan om 23:40!!! Sushi was niet koud!!! Eerder lauw!! Ik zou het niet als voor de 2e keer bestellen! Ze waren niet echt vriendelijk!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R. Ganzeveld
11 Februar 2021
MM
8 Februar 2021

Vooruit besteld maar niks geleverd gekregen. Ook op geen enkele manier contact te krijgen met de cafetaria.

Anoniem
8 Februar 2021

Het is nu 3 uur later en ik heb niks ontvangen. Ook geprobeerd om het bedrijf te bellen, maar er werd niet opgenomen. Waarschijnlijk is op de site niet goed aangegeven dat ze zijn gesloten.

Tess
22 Januar 2021
Joop
4 Januar 2021
Yvonne
3 Januar 2020

De sushi was heel erg lekker!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ferry
27 Dezember 2020

Had een beetje te veel besteld. Bezorger was aardig. Patat was een beetje te krokant. Jammer dat bijna alles in prijs omhoog zijn gegooid sinds de corona crisis. Ps mensen, je kunt beter bij hun eigen website bestellen in plaats van Thuisbezorgd. Zo hoeven zij geen % aan derde partijen in te leveren zoals Thuisbezorgd. Groetjes!

EV
24 Dezember 2020

Heerlijke verse sushi en bezorging op het afgesproken tijdstip.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Natasja
20 Dezember 2020

Sushi is top!!!

Anoniem
12 Dezember 2020
PR
10 Dezember 2020

Altijd lekkere sushi en goede prettige bezorgers!

Bahram
6 Dezember 2020

Heerlijk maar kon met meer groente word geserveerd.

Anoniem
5 Dezember 2020
Marjolein
4 Dezember 2020
Ano
3 Dezember 2020
Reitsema
3 Dezember 2020

Vanavond Eat Tasty besteld en verder niets anders gegeten. De hele avond ben ik al ziek... ik blijf maar braken. Normaliter is het eten uitstekend behalve deze ene keer.

Sanne
23 November 2020

Altijd goede prijs, goede kwali en aardige bezorgers

Cyn
15 November 2020
Wesley
11 November 2020

Sushi was erg lekker! Snel bezorgd

Eve
7 November 2020

Vers, snel en grote porties! Smakelijk zoals altijd!

Sanne
3 November 2020
H. Reitsema
3 November 2020

Bezorging was er vrij snel en het eten was nog heerlijk warm. De sushi was prima. De sushi proeft niet vers omdat de rijst nogal droog is.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cynthia
26 Oktober 2020
Lisa
25 Oktober 2020
Tessa
24 Oktober 2020
Tim
23 Oktober 2020
E.w.
23 Oktober 2020

Goede sushi gehad. Grote gefrituurde garnalen ook erg lekker. Vooral erg leuk dat bepaalde boxen zelf samengesteld kunnen worden! We bestellen zeker nog een keer.

Anoniem
18 Oktober 2020

Levering in ong 30mins Eten heerlijk, blijf me oprecht verbazen over prijs/kwaliteit hier, beide zijn namelijk super

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rianne
15 Oktober 2020
Harm
11 September 2020

Eten was okay. Patat was gebakken in oud vet, dit was te proeven. Ook had de schaal met 24 snacks helemaal niet de snacks die wel op de afbeelding stonden. Dus dat was een beetje een tegenvaller.

Ana
30 August 2020
C.s
24 August 2020

Zoals altijd was de sushi weer super!

Anoniem
23 August 2020
Anoniem
16 August 2020
John
26 Juli 2020

Great quality! Really good sushi, good service and a fair price!

Bertha .
24 Juli 2020
Anoniem
12 Juli 2020
Ron
11 Juli 2020
Anoniem
27 Juni 2020

Top

Natasja
27 Juni 2020

Gister Sushi gehaald, dit zag er heel goed uit en was echt heerlijk!

Ron
13 Juni 2020
Jonkers
22 Mai 2020

Sushi besteld. Het was erg lekker. Eattasty is denk ik Ă©Ă©n van de beste plekken in Groningen om sushi te bestellen :)

Rianne
20 Mai 2020
PR
2 MĂ€rz 2020

Altijd lekker eten en leuke bezorgers

Gaasendam
22 Februar 2020

Mooie overzichtelijke site. Gemakkelijk om te bestellen en een snelle bezorging. TOP

Anoniem
17 Februar 2020

Hele lekkere en verse sushi en bezorging is goed! Ik blijf hier bestellen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jasper
7 Februar 2020

Smaakte goed en was er sneller dan gepland

Anoniem
5 Februar 2020

Altijd top. Vaste klant

Rob
13 Januar 2020

Het eten was prima, er was een bakje speciaal saus besteld maar zat er niet bij.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tim
4 Januar 2020

Gewoon goed.

Ron
4 Januar 2020
M. Wijker
2 Januar 2020

Het eten was erg lekker maar moest meer dan een uur (bovenop de 40min bezorgtijd wachten) dus dat was wel vervelend. Ik kan het begrijpen dat het soms druk is alleen vond het frustrerend dat nergens werd vermeld dat het zo lang nog zou duren. Verder was het eten wel lekker.

Donna
29 Dezember 2019

Vandaag iets besteld bij eat tasty, zoals ik meestal doe ALS we patat eten. De saus was vergeten, waar ik achteraan belde. Duurde best lang voor de saus alsnog werd gebracht, maar nog geen 10 min later stonden ze nogmaals (na de saus al te hebben na bezorgd) voor de deur met excuses.. Omdat het zolang duurde niet alleen nieuwe saus maar ook nog een nieuwe snack. Super netjes, blij verrast!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eve
28 Dezember 2019

Verse sushi en patat + snacks besteld. Ruime porties en alles netjes bezorgd. Er werd zelfs gebeld of wasabi en gember bij de bestelling toegevoegd moest worden.

Lars Slob
15 Dezember 2019

Super goed! Kunnen veel een voorbeeld aan nemen.

Anoniem
14 Dezember 2019

Top👍

Padang
8 Dezember 2019

Top, zoals altijd!

hans
28 November 2019

t was wel duur. sushi was wel oké..

Sander
18 November 2019

Lekker sushi en genoeg sojasuas

Ano
17 November 2019

Weer top, zoals altijd!

Wij
15 November 2019

Nadat de sojasaus en de wasabi flink is verminderd, nu de sushi ook. (De gember krijg ik er al een tijdje niet meer bij). Maar ik wilde het nog 1 kans geven. Helaas, dit was mijn laatste keer sushi bij jullie. De box was stukken kleiner, het viel me gelijk op dat de sushi ook stukken kleiner waren. Ik had deze keer, wederom mijn favorite zalmbox besteld.De 2 zalm nigri zijn aanzienlijk kleiner. De zalm maki is nu minimaki. De 2 zalm sashimi gunkan zijn eveneens kleiner. En de zalmsahimi zijn geen 2 plakjes meer. Het is een heel plakje die in de lengte is gesneden. Ik snap nu dat kleinere doosje wel. En dat voor dezelfde dure prijs. In korte tijd de bestellingen vooral van dure sushi zo erg gaan verminderen. Hoe hou je je klanten voor de gek. Voor mij geen sushi meer bij Eattasty.

Anoniem
10 November 2019
Desiree
9 November 2019

Zoals gewoonlijk! Super goed eten en zeer snelle bezorging!

Max
4 November 2019

Lekker sushi en vers. Elke keer goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wij
2 November 2019

Ik bestel regelmatig bij jullie, en dan voornamelijk sushi en mijn man een snack. Helaas wordt de sushi bij warme snacks in een tas geplaatst. De laatste tijd, krijg ik er ook vaak geen gember meer bij. De sojasaus zit nu in een zakje of zoals sinds kort, in een de helft kleinere flesje. Net zoals de wasabi. Jammer dat de boel gelijk drastisch wordt verminderd.

hans
1 November 2019

sushi was heerlijk bezorging kwam optijd jammer dat het alleen zo duur is

Jazeker
27 Oktober 2019

Weer top!

Edwin
14 Oktober 2019
Edwin
14 Oktober 2019
hans
27 September 2019

Sushi was super lekker zeer van genoten!

Ron
23 September 2019
hans
18 September 2019

zij dat hij 10 min eerder kon komen kwam een beetje telaat sushi was te doen.,

Anna
5 September 2019

Netjes op tijd bezorgd en aardige jongen. Leuk om te zien dat er meer variatie aan wordt geboden voor vegetariërs. Erg jammer dat in de vegetarische box drie zalm maki zijn gestopt. Vis is natuurlijk niet vegetarisch en daarom hebben we onnodig eten weg moeten gooien.

Rianne
27 August 2019
Sanne
31 Juli 2019

Lekkere sushi!

Aghyad
21 Juli 2019

Best sushi in Groningen stad! But it delivers not that fast. Of course! Recommended

Ano
19 Juni 2019
Rob
8 Juni 2019

Er wordt naar ons idee altijd te veel patat in de bakjes gedaan, dat is zonde want we hebben bijna de helft weggegooid. Het smaakte goed, maar het was gewoon teveel.

L.Bekkering
1 Juni 2019

ik had een magnum white cookies bestelt en kreeg een magnum white gewoon

Ron
29 Mai 2019

Eten was weer top! Wel het bakje satĂ©saus vergeten, alleen meld ik dit wel even bij de volgende bestelling.👌

Jaja
18 Mai 2019

Weer top!

Rianne
27 April 2019

Weer top!

Ron
22 MĂ€rz 2019
Rob
17 MĂ€rz 2019
Sushilover
10 MĂ€rz 2019
brons
23 Februar 2019

Zoals altijd top goed warm en lekker! Vriendelijke bezorger !!

RONNIE
21 Februar 2019
hans
21 Februar 2019

sushi was super lekker! helaas was de california sushi niet iets voor mijn smaak maar voor de rest was het lekker

Rianne
8 Februar 2019
Juu
30 Januar 2019
Ron
26 Januar 2019

Super!

Ron
19 Januar 2019
Leni
14 Januar 2019
Rian
8 Januar 2019
Rianne
30 Dezember 2018

Was weer top mannen!

Fen
22 Dezember 2018

Lekkere sushi, prima kwaliteit.

hans
21 Dezember 2018

heerlijke sushi zoals altijd! bezorger kwam optijd complimenten naar de kok

Jos
23 November 2018

Heel erg lekker sushi. Vers en met liefde bereid. Aanrader!

Nicole
4 November 2018

Lekkere sushi. Fijn dat je nog tot 01.00 kan bestellen. We hadden om 00.28 besteld. Levering was vlot. Sushi was er binnen een uur. Dat is niet gek voor sushi dat vers wordt bereid.

Anoniem
29 Oktober 2018

Grote porties en lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rianne
23 Oktober 2018
M Bakker
20 Oktober 2018

Heerlijk gegeten! Super bezorger! Erg vriendelijk! Had helaas geen fooi! Maar dik verdiend!

Tanja
11 Oktober 2018

Perfect, alles is vers en de smaak is goed. Je krijgt ook veel en de bezorgdheid is ook prima in orde. Blijf zo door gaan!

Ghh
7 Oktober 2018
Anoniem
30 September 2018

Helemaal prima

ro
14 September 2018
H ij g
31 August 2018
hans
30 August 2018

bezorging kwam optijd sushi was lekker

Ro
24 August 2018
Ron
8 August 2018
Silphia
1 August 2018

De sushi bij Eattasty is echt geweldig!!!

ML
16 Juli 2018

Snelle bezorging, lekkere patat en snacks. Goed warm en vriendelijke bezorger

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R.
23 Juni 2018
Alex
21 Juni 2018

Zeer snel geleverd, erg vriendelijke bezorgen, het eten was heerlijk en goed warm, top ik ben vaste klant.

Ron
10 Juni 2018
Alex hofstee
10 Juni 2018

Snelle bezorging, vriendelijke bezorger, het eten was top.

Rian
4 Juni 2018
Rob
1 Juni 2018

We verbazen ons al een paar keer over de zeer grote hoeveelheid patat per bakje. Het mag best iets minder. Verder smaakte alles goed.

R.
1 Juni 2018
Ro
16 Mai 2018
R.
12 Mai 2018
Anoniem
11 Mai 2018
Martijn
11 Mai 2018
Rianne
29 April 2018
Ha.
19 April 2018
n.v.t.
14 April 2018

Ben verast door de kwaliteit Sushi, deze is top en doet niet onder dan die van de plaatselijke Sushi restaurants. Erg tevreden.

R.
10 April 2018
Chantal
21 MĂ€rz 2018

Erg tervreden, snel, goede bezorging en lekker.

Rianne
14 MĂ€rz 2018
Yup
2 MĂ€rz 2018
Mmmm
1 MĂ€rz 2018

Snel en lekker. Hamburger besteld, aangegeven geen sla, wel ui, geen ketchup, wel curry, maar kreeg een broodje met alleen een hamburger. Nouja, verder prima!

Anoniem
26 Februar 2018

Binnen een kwartier mijn eten, super lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Janette Veldman
12 Februar 2018

Super Sushi, echt heerlijk en absoluut aan te bevelen:-) Ondanks dat we wat verderop wonen was de friet e.d. ook nog goed heet. Bedankt, we bestellen zeker weer!

Ron
11 Februar 2018
Ron
8 Februar 2018
Yasmine
7 Februar 2018

Echt een aanrader!! De smaak is goed en als er een probleem is lossen ze het goed op!! Vriendelijke mensen.

Lisa
4 Februar 2018
Anoniem
6 Januar 2018

Veel te veel besteld... enige wat ik jammer vond was sla bij sommige sushi. Ik had liever met avocado gehad. Maar het was zeker lekker

Tim
3 Januar 2018

Prima

Ron
1 Januar 2018

Top zoals altijd!

Ron
29 Dezember 2017

Heerlijk zoals altijd! Vind de bestelkosten en de minimale bestelprijs wel aardig hoog geworden.

Brons
23 Dezember 2017

Zoals altijd goede kwaliteit, lekker warm en altijd zeeer vriendelijke bezorger!!. We wensen jullie alvast fijne feestdagen toe en volgend jaar vooral zo doorgaan top!!!!!!

Greetje tempel
12 Dezember 2017

Lekker eten voor een goeie prijs. Snelle bezorging . Top

Ron
11 Dezember 2017
Wouter de Groot
10 Dezember 2017

De sushi was niet vers. Zalm aan de droge kant.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Joep
9 Dezember 2017

Eten was echt prima, bezorging liet toch nog wel even op zich wachten. Daarnaast betrof de bezorger een totaal ongeïnteresseerd type dat nog niet eens de moeite nam om de helm af te zetten. Efficiënt, maar onfatsoenlijk.

Ron
1 Dezember 2017
Ron
26 November 2017
Ron
22 November 2017
Ron
20 November 2017
Ron leeuwerke
12 November 2017

Super , zoals altijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
27 Oktober 2017

Bestelling klopte niet helemaal, kreeg twee kroketten in plaats van twee viandellen. Verder smaakte het goed, snel bezorgd.

Desiree
23 Oktober 2017

Top service, zelfs om 21.30! Super snel en super lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ron leeuwerke
21 Oktober 2017

Heerlijk zoals altijd? goede porties en de berehap is echt top!

Paul
9 Oktober 2017
anoniem
30 September 2017

Zoals altijd gewoon goed!

Anita
16 August 2017

Prima eten, zowel sushi als friet en snelle bezorging

Desiree
4 August 2017

heerlijk gegeten, bestelling was alleen iets langer onderweg dan gepland.

Brons
3 August 2017

De bezorger is vriendelijk en altijd keurig op tijd ,en het eten is altijd goed en warm!!

Ron
8 Juli 2017
anoniem
6 Juli 2017
anoniem
6 Juli 2017